پرسش‌های متداول

آیا برای خرید باید عضو سایت باشم؟

خیر. شما می‌توانید بدون اقدام به عضویت در سایت، خرید خود را نهایی کرده و سفارش خود را دریافت کنید. عضویت در سایت نیل پت فقط باعث سهولت در امر ورود اطلاعات برای خریدهای بعدی خواهد شد. همچنین شما با عضویت در سایت، مبلغ 20 هزار تومان به صورت هدیه در کیف پول خود دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن در خریدهای آتی خود استفاده کنید. لازم به ذکر است از اطلاعات شخصی شما با توجه به قوانین حفظ حریم شخصی محافظت خواهد شد.

آیا امکان تغییر مشخصات کاربری و آدرس وجود دارد؟

بله، وارد پنل کاربری خود وارد شده و در قسمت جزئیات حساب و یا آدرس ها، می‌توانید مشخصات حساب کاربری خود را اصلاح نمایید.

آیا امکان ورود به سایت از طریق شماره همراه و رمز عبور امکان پذیر است؟

بله. شما می‌توانید پس از تایید شماره همراه خود و ورود به سایت، از طریق پنل کاربری و در قسمت جزئیات حساب، نسبت به تعیین رمز عبور خود اقدام نمایید. پس از تعیین رمز عبور، هنگام ورود به سایت فقط کافیست روی گزینه ورود با کلمه عبور کلیک نمایید.

در صورت فراموشی رمز عبور چه باید بکنم؟

در قسمت ورود سایت، گزینه بازیابی رمز عبور را کلیک نموده و سپس شماره همراه خود را با وارد کردن کد تاییدی که برای شما پیامک می‌شود تایید نمایید. پس از آن می‌توانید رمز عبور جدید خود را تعیین کنید.

چگونه کالای مورد نیاز خود را سفارش دهم؟

پس از انتخاب کالای مورد نظر، روی افزودن به سبد خرید کلیک نمایید. همچنین می توانید چندین کالا را به سبد خرید خود اضافه نمایید. سپس به صفحه سبد خرید رفته و اطلاعات محصولات انتخابی را تایید و سپس گزینه ادامه جهت تسویه حساب را کلیک کرده و اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و قیمت نهایی را با توجه به آدرس و شیوه حمل و نقل مشاهده و بر روی گزینه ثبت سفارش کلیک نمایید.

سپس به صفحه درگاه بانکی بانک هدایت می شوید و بعد از پرداخت موفقیت آمیز، شما پیامکی مبنی بر تایید سفارش کالا دریافت خواهید کرد. سفارش شما سریعا در صف پردازش قرار خواهد گرفت و با توجه به زمان ثبت سفارش، با شما هماهنگی و ارسال خواهد شد.

سفارش خود را ثبت کردم و پرداخت را انجام دادم ولی پیامک تایید سفارش دریافت نکردم؟

برای دریافت پیامک، لطفا گوشی خود را برای دریافت پیامک‌های تبلیغاتی تنظیم بفرمایید. پیامک‌ها از سرور پیامک‌های تبلیغاتی ارسال می شوند، بنابراین اگر موبایل شما برای عدم دریافت پیامک تبلیغاتی تنظیم شده باشد پیامک ارسالی از نیل پت را دریافت نخواهید کرد. در ضمن با توجه به اینکه این پیامک‌ها از سمت مخابرات به عنوان پیامک تبلیغاتی تلقی می‌شوند در صورتیکه خرید خود را در ساعاتی که توسط مخابرات خارج از عرف شناخته می‌شود، مانند نیمه شب یا صبح زود، برای شما پیامک ارسال نخواهد شد. در هر حالتی می‌توانید با تماس با شماره 09909991895 از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

چگونه می توانم سفارش‌های قبلی خود را ببینم؟

در پنل کاربری خود، روی گزینه سفارش‌ها کلیک نمایید.

آیا فقط در ساعات اداری می توانم سفارش ثبت کنم؟

خیر، در هر ساعتی از شبانه‌ روز می‌توانید سفارش خود را ثبت نمایید. سفارش شما با توجه به اولویت و نحوه ارسال، برای شما ارسال خواهد شد.

آیا می توانم در تاریخ و ساعت مشخصی سفارش خود را تحویل بگیرم؟

برای شهر تهران، قبل از ارسال سفارشات با شماره‌ای که در فرم صورتحساب و حمل و نقل وارد نموده‌اید تماس گرفته می‌شود تا هماهنگی‌های لازم جهت ارسال صورت بگیرد. همچنین در صورت تمایل می‌توانید برای دریافت کالای خود در تاریخ یا ساعت مشخص، در فرم صورتحساب و حمل و نقل در قسمت توضیحات تکمیلی، ترجیح زمانی خود را درج فرمایید.

آیا پرداخت اینترنتی از طریق درگاه های پرداخت سایت امن است؟

بله، پت شاپ آنلاین نیل پت دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد و شما می توانید از امنیت و صحت خرید خود اطمینان داشته باشید. همچنین سایت نیل پت توسط SSL محافظت می گردد و امنیت لازم برای پرداخت اینترنتی را دارا می باشد. لازم به ذکر است، نیل پت به هیچ یک از اطلاعات پرداخت شما دسترسی ندارد و پرداخت صرفا از طریق درگاه های پرداخت صورت می گیرد.

توصیه می شود از کامپیوترهای مکان های عمومی برای پرداخت های اینترنتی استفاده نکنید و همچنین استفاده از رمز دوم پویا و صفحه کلید مجازی برای ورود اطلاعات حساب، امنیت پرداخت را افزایش می دهد.

برای پرداخت با کارت عضو شبکه شتاب چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

شماره کارت، رمز دوم پویا، CCV2 و تاریخ انقضا.

نیل پت به هیچ صورت و از هیچ طریقی اطلاعات کارت شما را اخذ نمی کند. مگر در موارد خاص که امکان ارسال کالا بعد از ثبت سفارش وجو نداشته باشد که در آن صورت، شماره کارت یا شماره شبا برای برگشت وجه به حساب شما، اخذ می گردد.

در صورت پرداخت ناموفق چه کاری باید انجام دهم؟

در صورت کسر مبلغ از حساب خود و پرداخت ناموفق، مبلغ کسر شده تا ۷۲ ساعت بعد توسط سیستم بانکی به حساب شما عودت داده می‌شود. در صورت عدم بازپرداخت وجه تا ۷۲ ساعت با پشتیبانی بانک مربوطه تماس حاصل فرمایید.

چگونه از تخفیف‌های نیل پت مطلع شوم؟

شما می‌توانید در گوشی خود از منوی اصلی سایت و در کامپیوتر از منوی بالای صفحه روی گزینه "فروش ویژه" کلیک نمایید. همه محصولات تخفیف دار در این صفحه نمایش داده می شوند و قابل خریداری می باشند. این تخفیف‌ها به صورت دوره ای به روز می شوند.

ارسال رایگان برای چه سفارشاتی فعال می شود؟

خرید بالای 2،000،000 تومان شامل ارسال رایگان در شهر تهران می شود. لازم به ذکر است که سفارش‌های بالای ده کیلوگرم شامل ارسال رایگان نمی‌شوند.

چه مدت زمان نیاز است تا سفارش تحویل شود؟

ارسال پستی (فقط مخصوص شهر تهران):
کلیه سفارشات پستی در شهر تهران، یک روز کاری پس از ثبت سفارش تحویل سرویس پست جمهوری اسلامی ایران می‌گردند.

زمان تحویل سفارشات پستی شهر تهران بین 1 الی 3 روز کاری می باشد.

ارسال فوری (فقط مخصوص شهر تهران):
تحویل سفارش حداکثر 4 ساعته – شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۵ و پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲

ارسال سایر شهرهای استان تهران و شهرستان ها سایر استان ها:
زمان تحویل سفارشات شهرستان بین ۲ الی 10 روز کاری می باشد.

ارسال سفارشات در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی امکان پذیر نیست.

چگونه می توانم از کد تخفیف استفاده کنم؟

پس از انتخاب محصولات مورد نظر وارد سبد خرید خود شوید و در قسمت کد تخفیف، کد تخفیف خود را وارد نمایید.

سیستم تخفیف پله‌ای نیل پت به چه صورت می‌باشد؟

در صورت ثبت سفارش با تعداد بالا از محصولات فروشگاه، می‌توانید از تخفیف‌های پله‌ای نیل پت استفاده کنید. یعنی به ازای خرید بیشتر، تخفیف بیشتری دریافت می‌کنید. این تخفیف به صورت اتوماتیک روی قیمت اعمال می‌شود. در صفحه هر محصول، جدول تخفیف پله‌ای را می‌توانید مشاهده کنید. لازم به ذکر است که این سیستم تخفیف دهی شامل همه محصولات وبسایت نمی‌باشد.

چگونه می‌توانم از کیف پول نیل پت خود استفاده کنم؟

شما می‌توانید از قسمت پنل کاربری، گزینه کیف پول را انتخاب کرده و آن را به میزان دلخواه شارژ و نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید. پس تکمیل خرید، حداکثر پس از 24 ساعت، کیف پول نیل پت شما شارژ می‌گردد و شما می‌توانید از آن در پرداخت سفارش‌های خود استفاده کنید. همچنین با خرید بعضی از محصولات، درصدی از مبلغ پرداختی شما به عنوان کَش بَک یا بازپرداخت نقدی به کیف پل شما برمی‌گردد.

آیا می توانم کالایی به سفارش ثبت شده ام اضافه کنم؟؟

اگر نیاز به اضافه کردن کالا به سفارش ثبت شده خود دارید می توانید با پشتیبانی مجموعه نیل پت با شماره 09909991895 تماس حاصل نمایید تا در صورتی که سفارش ثبت شده شما از انبار خارج نشده باشد، سفارش شما را اصلاح نمایند. در اینصورت ممکن است بازه زمانی ارسال سفارش جدید تغییر کند .

آیا امکان خرید عمده محصولات به صورت عمده وجود دارد؟

در صورت نیاز به خرید عمده محصولات با تلفن 09909991895 تماس حاصل نمایید یا از طریق صفحه "درخواست خرید عمده" درخواست خود را ثبت کنید و منتظر تماس از نیل پت باشید.

آیا امکان تغییر آدرس پس از ثبت سفارش وجود دارد؟

در صورتی که نیاز به تغییر آدرس سفارش خود دارید می توانید با پشتیبانی مجموعه نیل پت با شماره 09909991895 تماس حاصل نمایید تا در صورتی که سفارش ثبت شده شما از انبار خارج نشده باشد، سفارش شما را اصلاح نمایند. در اینصورت ممکن است بازه زمانی ارسال سفارش جدید تغییر کند.

آیا امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد؟

برای ثبت سفارش بصورت تلفنی می‌توانید از طریق شماره ذیل اقدام نمایید:
09909991895
همچنین شما می توانید از طریق پیام رسان واتسپ با شماره همراه فوق و یا دایرکت اینستاگرام مجموعه نیل پت نیز سفارش خود را ثبت نمایید.